Przystanki zamierzają wybudować prywatne firmy reklamowe. To możliwe dzięki obniżce opłat za umieszczanie reklam, na którą, na wniosek prezydenta, zgodzili się w ubiegłym tygodniu radni.
Od sierpnia metr kwadratowy reklamy na przystanku będzie kosztował firmę 10 groszy dziennie.
- Do tej pory cena wynosiła ponad złotówkę - przyznaje Tomasz Zawadzki, rzecznik Miejskiego Zakładu Komunikacji. - To blokowało jednak firmy stawiające wiaty i czyniło ten biznes nieopłacalnym.
Umowy pomiędzy firmami, a miastem reprezentowanym przez Miejski Zarząd Dróg mają być wkrótce podpisane. Nowe przystanki staną głównie w centrum. Dzięki temu stare wiaty trafią na peryferia miasta.
Więcej > jutro w papierowym wydaniu "Nowej Trybuny Opolskiej"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?