Opolgraf dołączył do konkursu nto Nasze Dobre Opolskie

fot. Sławomir Mielnik
"Kod Leonadra da Vinci" został wydrukowany w opolskiej drukarni Opolgraf.
"Kod Leonadra da Vinci" został wydrukowany w opolskiej drukarni Opolgraf. fot. Sławomir Mielnik
Do pierwszej edycji konkursu Nasze Dobre Opolskie, organizowanego przez nto, 16 firm zgłosiło 17 produktów i usług. Oceni je kapituła konkursowa oraz czytelnicy w plebiscycie, za pomocą sms-ów i kuponów. Głosowanie trwa.

"Kod Leonarda da Vinci", "Anioły i demony" Dana Browna. Te tytuły zna wielu z nas, szczególnie pierwszy, rozsławiony przez film. Tymczasem mało kto wie, że książki zostały wydrukowane w opolskiej drukarni Opolgraf.

Firma, która wrosła w krajobraz Opola, bo istnieje od lat pięćdziesiątych, w latach dziewięćdziesiątych się sprywatyzowała, a dziś jest w czołówce polskich drukarni.
Współpracuje z najbardziej znanymi wydawnictwami w Polsce, jak krakowski Znak, Zysk, Prószyński, Czarne czy znany z bestsellerów Albatros.

W Opolu drukowane są książki beletrystyczne i edukacyjne. - Pracujemy na nowoczesnych japońskich maszynach drukarskich firmy Mitsubishi, szerzej znanej jako producent samochodów - opowiada Mirosław Szewczyk, prezes Opolgraf.

W roku z opolskiej drukarni trafia na rynek 9 - 10 mln książek. Prezes Mirosław Szewczyk dodaje, że są one wydrukowane według nowoczesnych technologii, klejone egzemplarze są tak samo wytrzymałe jak szyte.

Juror

Juror

Grażyna Koryzma, Opolska Izba Gospodarcza:
- Bywa, że mieszkańcy regionu znają firmy z nazwy, a nie wiedzą, co one produkują lub jakie usługi świadczą. Dlatego konkursy takie jak ten są potrzebne, żeby Opolanie znali i doceniali miejscowe firmy. Bo to one dają nam pracę, osiągają dobre wyniki ekonomiczne i promują Opolszczyznę.

Firma ma 8 - 10 proc. udziału w krajowym rynku wydawniczym, gdy wziąć pod uwagę oprawę książek.

W ubiegłym roku Opolgraf zdobył dwa pierwsze miejsca w rankingach drukarni dziełowych przygotowanych przez czasopisma branżowe: "Magazyn Literacki" i "Wydawca".

Do pierwszej edycji konkursu Nasze Dobre Opolskie, organizowanego przez nto, 16 firm zgłosiło 17 produktów i usług. Oceni je kapituła konkursowa oraz czytelnicy w plebiscycie, za pomocą sms-ów i kuponów. Głosowanie trwa.

Jury przyzna tytuł Nasze Dobre Opolskie, czytelnicy wskażą Najpopularniejszy Produkt Opolszczyzny lub Najpopularniejszą Usługę Opolszczyzny.

Informacji o konkursie udziela koordynator projektu - Joanna Balowska, tel. 077 44 32 518.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska