Toyota urban cruiser w polskich salonach

Sławomir Draguła
Sławomir Draguła
Za 64 tysiące złotych możemy kupić najtańszą wersję najnowszej toyoty.

Samochód taki wyposażony jest w silnik benzynowy o pojemności 1.33 Dual VVT-i i mocy 100 KM oraz napęd na przednią oś. W standardzie auto ma m.in. układy: ABS, EBD, BA, TRC, VSC, komplet poduszek powietrznych (przednie i boczne, podwójne kurtyny powietrzne i poduszka kolanowa dla kierowcy), klimatyzację, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka czy elektrycznie regulowane szyby z przodu.

W ofercie jest również diesel 1,4 D-4 D o mocy 90 KM. Ceny takiego samochodu zaczynają się od 75 700 zł. Jeśli chcemy jeździć urban cruiserem z napędem na cztery koła musi wydać 88 100 zł. Dopłata do lakieru metalik wynosi 1 800 zł.

Nowy samochód łączy muskularną powierzchowność znaną z większych modeli 4x4, z kompaktowymi i przyjaznymi miastu wymiarami 5-drzwiowego nadwozia. Jednocześnie zapewnia świetną aerodynamikę, zachowując współczynnik oporu powietrza Cx na poziomie 0,315.
Duży jak na segment B rozstaw osi (2460 mm) w połączeniu z maksymalnie skróconymi zwisami nadwozia, pozwoliły wygospodarować znaczną przestrzeń dla przedziału pasażerskiego, nawet pomimo długości auta mniejszej niż cztery metry. Jednocześnie zadbano o bagażnik, gwarantując już podstawową pojemność 314 litrów (po całkowitym złożeniu asymetrycznie dzielonych oparć tylnej kanapy uzyskamy 749 litrów).

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska