Największą popularnością jego marka cieszyła się na azjatyckich rynkach.
Sprzedaż w Chinach wzrosła o 37,4%, do 1,92 mln szt. W Indiach o 181% - sprzedano 53,3 tys. samochodów (w 2009 r. - 19 tys.).
W Ameryce Południowej klienci odebrali 888 tys. aut (wzrost o 8,9%), w USA 360 300 (+20,9%). W Europie Zachodniej (bez Niemiec) koncern sprzedał 1,85 mln (+11,6%) pojazdów.
Na rodzimym niemieckim rynku, na którym ciągle jeszcze odczuwalne są skutki premii za złomowanie, koncern Volkswagen przekazał klientom 1,04 mln (-16,8%) samochodów.
Motoryzacja do pełna! Ogłoszenia z Twojego regionu, testy, porady, informacje
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?