Volkswagen sprzedał w 2010 roku 7,14 mln aut

Volkswagen
Największą popularnością volkswageny cieszyły się na azjatyckich rynkach.
Największą popularnością volkswageny cieszyły się na azjatyckich rynkach. Volkswagen
Taki wynik osiągnął koncern Volkswagen. Sprzedaż w porównaniu z 2009 r. (6,29) wzrosła o 13,5%, podczas gdy rynek aut osobowych wzrósł o 11,3%. Zatem koncernowi udało się zdobyć kolejne udziały w rynku.

Największą popularnością jego marka cieszyła się na azjatyckich rynkach.

Sprzedaż w Chinach wzrosła o 37,4%, do 1,92 mln szt. W Indiach o 181% - sprzedano 53,3 tys. samochodów (w 2009 r. - 19 tys.).

W Ameryce Południowej klienci odebrali 888 tys. aut (wzrost o 8,9%), w USA 360 300 (+20,9%). W Europie Zachodniej (bez Niemiec) koncern sprzedał 1,85 mln (+11,6%) pojazdów.

Na rodzimym niemieckim rynku, na którym ciągle jeszcze odczuwalne są skutki premii za złomowanie, koncern Volkswagen przekazał klientom 1,04 mln (-16,8%) samochodów.

Motoryzacja do pełna! Ogłoszenia z Twojego regionu, testy, porady, informacje

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska