Dwa razy spotykało się jury, żeby wybrać najlepszego w tegorocznej edycji konkursu. Uczestnicy przygotowali na posiedzenie próbki swoich produktów.
Salami z firmy Pamas z Kolonowskiego (pięknie przygotowane na dużej desce, ozdobione pieczywem i warzywami) zagryzaliśmy brzeską chałwą i love milkiem z Otmuchowa.
Opolgraf przygotował książki drukowane przez siebie (zachwyt wzbudził od razu Atlas Anatomii Człowieka), a Monier. Producent dachówki Brass zestaw dachówek wykonanych w innowacyjnej technologii Cisar.
W pierwszym etapie każdy z jurorów wybrał swoich faworytów. W drugim, po wzajemnym przekonywaniu się co do słuszności typowania, doszliśmy do porozumienia.
W czasie trwania konkursu, kiedy publikowaliśmy prezentacje przygotowane przez firmy i teksty o nich za pomocą sms-ów i kuponów głosowali też czytelnicy.
Dla dwóch osób, które wylosowaliśmy spośród uczestników plebiscytu mamy w nagrodę książki, które można odebrać na portierni nto.
A zwyciężczyniami losowania są: Anna Kłobuch z Opola (głosowała na nr. 10 saletrę amonową Zakładów Azotowych Kędzierzyn) i Natalia Słomiańska także z Opola (wybrała nr. 2 - usługi touroperatorskie biura Jawa Tour z Gogolina).
W sumie w plebiscycie nadeszło 3165 głosów. Niekwestionowanym liderem wybranym przez czytelników zostało OTTO (praca tymczasowa dla ludzi młodych).
Na II miejscu była bombonierka Love Milk z Otmuchowa, a na III usługi Twojego Biura Podróży Jawa Tour z Gogolina.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?