Pierwszeństwo w zgłoszeniu mają przedsiębiorstwa MMŚP z woj. dolnośląskiego, opolskiego, lubuskiego, wielkopolskiego i zachodniopomorskiego.Organizatorami są: Berry Fish Ltd. i Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A , a temat spotkania brzmi: „Jak zbudować swoją pozycję na rynku międzynarodowym dzięki narzędziom i technikom marketingu internetowego”
Warsztaty odbędą się 26 marca 2014 r. w godz.: 09:00-16:00 w Dolnośląskim Parku Technologicznym T-Park, przy ul. Szczawieńskiej 2 w Szczawnie-Zdroju
Osoby zainteresowane szkoleniem prosimy o przesłanie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszenia na adres mailowy: [email protected] lub pod nr telefonu 602 133 431. Termin rejestracji uczestników upływa we wtorek, 25 marca 2014r. Udział w warsztatach jest bezpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona do 20 uczestników !
Warsztaty skierowane są przede wszystkim do firm z sektora MŚP – zwłaszcza do firm produkcyjnych i eksportujących, bądź planujących rozpocząć eksport własnych produktów/usług poza granice Polski. Seminarium będzie się składało z części teoretycznej i praktycznych warsztatach opartych na przykładach obecnych na spotkaniu firm.
Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się:
- jak sprawnie analizować potencjał rynkowy produktu/usługi w wybranym kraju,
- jak dotrzeć tanio, szybko i skutecznie do zagranicznych klientów – prowadzenie blogów proeksportowych,
- jak korzystać z darmowych narzędzi analitycznych Google w planowaniu i implementacji strategii wejścia na rynek zagraniczny.
Ponadto w czasie warsztatu uczestnicy wraz z prowadzącym będą:
- analizować potencjał wybranego rynku UE dla swojej firmy,
- analizować konkurencje na danym rynku zagranicznym,
- budować budżet promocyjny na rynkach UE
- budować strukturę kampanii reklamowej w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na danym rynku.
Prowadzący Marcin Stojak jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Kingston University. Pracował 5 lat w dziale planowania i analiz jednego z liderów brytyjskiego rynku sprzedaży internetowej Ocado plc. W londyńskiej agencji Timgu odpowiadał za planowanie i wdrażanie w internecie międzynarodowych strategii dla klientów z Wielkiej Brytanii, Skandynawii i Polski. Wraz ze specjalistami z Chin, Japonii, Rosji, Polski i Anglii założył agencję marketingową Berry Fish specjalizującą się w rozwoju działalności firm na rynkach międzynarodowych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?