Kiedy rozpoczęliśmy starania o jego uzyskanie, były wśród pracowników komentarze typu: a po co nam to? - mówi Piotr Pośpiech, kluczborski starosta. - Ale teraz widać, że było warto. Poprawił się na pewno obieg dokumentów, pozbyliśmy się masy niepotrzebnych „papierków”, pracownicy mają większe poczucie odpowiedzialności za wypełniane obowiązki - podaje kilka przykładów starosta.
Widocznym znakiem zmian, które wymusiło wdrożenie systemu jakości ISO, jest punkt obsługi klienta przy sekretariacie starosty.
- Klienci nie muszą już krążyć po wydziałach - mówi Piotr Pośpiech. - W tym miejscu mogą zostawić dokumenty, uzyskać informacje, gdzie mogą załatwić swoją sprawę, jakich formalności ona wymaga itp. - dodaje.
Informacje na ten temat można także znaleźć na stronie internetowej powiatu: www.powiatkluczborski.pl. Tam też mieszkańcy mogą pobrać niezbędne formularze.
- Mam nadzieję, że nasz nowy system jakości przekłada się na zadowolenie ludzi - podsumowuje starosta.
Certyfikat jakości ISO wręczono podczas uroczystej sesji z okazji 10-lecia powiatu.
Monika Kluf
077 44 71 217
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?