Chodzi o to, żeby klienci byli zadowoleni

Redakcja
Starostwo w Kluczborku otrzymało certyfikat jakości ISO.

Kiedy rozpoczęliśmy starania o jego uzyskanie, były wśród pracowników komentarze typu: a po co nam to? - mówi Piotr Pośpiech, kluczborski starosta. - Ale teraz widać, że było warto. Poprawił się na pewno obieg dokumentów, pozbyliśmy się masy niepotrzebnych „papierków”, pracownicy mają większe poczucie odpowiedzialności za wypełniane obowiązki  - podaje kilka przykładów starosta.

Widocznym znakiem zmian, które wymusiło wdrożenie systemu jakości ISO, jest punkt obsługi klienta przy sekretariacie starosty. 

- Klienci nie muszą już krążyć po wydziałach  - mówi Piotr Pośpiech. - W tym miejscu mogą zostawić dokumenty, uzyskać  informacje, gdzie mogą załatwić swoją sprawę, jakich formalności ona wymaga itp. - dodaje.

Informacje na ten temat można także znaleźć  na stronie internetowej powiatu: www.powiatkluczborski.pl. Tam też mieszkańcy mogą pobrać niezbędne formularze.

- Mam nadzieję, że nasz nowy system jakości przekłada się na zadowolenie ludzi - podsumowuje starosta.  

Certyfikat jakości ISO wręczono podczas uroczystej sesji z okazji 10-lecia powiatu.  

 

Monika Kluf

mkluf@nto.pl

077 44 71 217

Biedronka wycofuje jaja z chowu klatkowego

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.