Chodzi o to, żeby klienci byli zadowoleni

Redakcja
Starostwo w Kluczborku otrzymało certyfikat jakości ISO.

Kiedy rozpoczęliśmy starania o jego uzyskanie, były wśród pracowników komentarze typu: a po co nam to? - mówi Piotr Pośpiech, kluczborski starosta. - Ale teraz widać, że było warto. Poprawił się na pewno obieg dokumentów, pozbyliśmy się masy niepotrzebnych „papierków”, pracownicy mają większe poczucie odpowiedzialności za wypełniane obowiązki  - podaje kilka przykładów starosta.

Widocznym znakiem zmian, które wymusiło wdrożenie systemu jakości ISO, jest punkt obsługi klienta przy sekretariacie starosty. 

- Klienci nie muszą już krążyć po wydziałach  - mówi Piotr Pośpiech. - W tym miejscu mogą zostawić dokumenty, uzyskać  informacje, gdzie mogą załatwić swoją sprawę, jakich formalności ona wymaga itp. - dodaje.

Informacje na ten temat można także znaleźć  na stronie internetowej powiatu: www.powiatkluczborski.pl. Tam też mieszkańcy mogą pobrać niezbędne formularze.

- Mam nadzieję, że nasz nowy system jakości przekłada się na zadowolenie ludzi - podsumowuje starosta.  

Certyfikat jakości ISO wręczono podczas uroczystej sesji z okazji 10-lecia powiatu.  

 

Monika Kluf

[email protected]

077 44 71 217

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska