Cztery pary pociągów pendolino pojadą przez Opole do Warszawy
Sławomir DragułaRozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.
Podaj powód zgłoszenia
A puśćcie nawet i 10 par, jak macie na tyle taboru. I tak będą wozić tylko powietrze, bo podejrzewam, że cena za bilet będzie zabijać już przy kasie.
W dniu 20.08.2014 o 15:03, Jim napisał:Pociąg Intercity z Opola do Warszawy kosztuje 130 zł,ciekawe ile będzie kosztować bilet na pendolino.. Śmiech na sali.
Jak Ci za drogo to jedź stopem a nie biadol na tym forum.
Pociąg Intercity z Opola do Warszawy kosztuje 130 zł,ciekawe ile będzie kosztować bilet na pendolino.. Śmiech na sali.
W dniu 20.08.2014 o 09:09, gość napisał:Najtańsze i fatalne, bo wszyscy są podłączeni do CMK, tak naprawdę wystarczyłby remont Oleśnica - Wieruszów i budowa 42km linii do Sieradza i nawet jadąc wolniej z racji mniejszych km na jedno by wyszło. Tę samą kasę dokładnie wpakowano w Opole-Częstochowa, i dalej do Koniecpola następną kasę.Teraz jedna awaria pomiędzy Żyrardowem a Koniecpolem i przez głupotę solidarnie stoją wszyscy.
Nie, nie nie! Opole powinno mieć szybką kolej z Żytomierzem na Ukrainie. W końcu powinni Upooolanie mieć mieć jakieś dobre połączenie z rodzinnym domem. Może zechcieliby tam wrócić? Tam moga uprawiać "prawdziwie polską" propagandę w stylu zamalowywania napisów dwujęzycznych. Czego normalnym Ślązakom i Polakom życzę...
Czegoś brak, tej pary pendolino pendolino. Strasznie brzmi, jak jedzie, parami czy na boczku. Jakiś zakisiały chłam i pendolinko. Dawaj kasę, bo się popsuło to osiemnaste koło w pendziolino. A cztery pary to dla dzinnikarzyny.
W dniu 19.08.2014 o 09:08, kzyn napisał:Bo to było najtańsze rozwiązanie i tyle. Linia przez Łódź jest fatalna pod względem geometrii i modernizacja do 160 km/h kosztowałaby krocie, a wielkich efektów w stosunku do skończonej drogi ekspresowej by nie dała. Najlepsza opcja to tani remont (do parametrów początkowych) tej linii przez Łódź dla pociągów regionalnych i tanich TLK oraz budowa nowej linii dużych prędkości tzw. Y.
Bo to było najtańsze rozwiązanie i tyle. Linia przez Łódź jest fatalna pod względem geometrii i modernizacja do 160 km/h kosztowałaby krocie, a wielkich efektów w stosunku do skończonej drogi ekspresowej by nie dała. Najlepsza opcja to tani remont (do parametrów początkowych) tej linii przez Łódź dla pociągów regionalnych i tanich TLK oraz budowa nowej linii dużych prędkości tzw. Y.
Najtańsze i fatalne, bo wszyscy są podłączeni do CMK, tak naprawdę wystarczyłby remont Oleśnica - Wieruszów i budowa 42km linii do Sieradza i nawet jadąc wolniej z racji mniejszych km na jedno by wyszło. Tę samą kasę dokładnie wpakowano w Opole-Częstochowa, i dalej do Koniecpola następną kasę.
Teraz jedna awaria pomiędzy Żyrardowem a Koniecpolem i przez głupotę solidarnie stoją wszyscy.
W dniu 19.08.2014 o 13:53, matematyk napisał:To ile tych pociągów w końcu będzie?4 pary = 8 , a piszą że 4 , a nawet 5 pojedzie przez Opole ;-)))
A beda to 4 samce i 4 samice bo inaczej te pary nie beda pary rozrodcze
W dniu 19.08.2014 o 13:53, matematyk napisał:To ile tych pociągów w końcu będzie?4 pary = 8 , a piszą że 4 , a nawet 5 pojedzie przez Opole ;-)))
Jesteś matematyk Szymon patyk i tyle.
W dniu 19.08.2014 o 13:53, matematyk napisał:To ile tych pociągów w końcu będzie?4 pary = 8 , a piszą że 4 , a nawet 5 pojedzie przez Opole ;-)))
No niezupełnie, para pociągów to taki pociąg, który jeździ w jedną stronę i z powrotem, ten powrotny to para do pierwszego, czyli jeżeli piszą, że będzie jeździć cztery pary pociągów znaczy, że będą jeździć cztery składy (pociągi) tam i z powrotem, paniał? No i ciekawe kto Tobie dał tytuł mgr. Nie śmiej się dziadku... itd.
To ile tych pociągów w końcu będzie?
4 pary = 8 , a piszą że 4 , a nawet 5 pojedzie przez Opole ;-)))
W dniu 18.08.2014 o 23:03, gość napisał:Trasa Wrocław- Warszawa przez Opole i Częstochowę to nieporozumienie, gdyż nadkłada się km, specjaliści od 7 boleści zamiast remontować trasę prze Łódź podłączyli wszystkie miasta do CMK - kwestią czasu jest jak się stanie jakaś awaria i komunikacji nie będzie miał nikt, bo wszyscy (Wrocław, Katowice i Kraków) wiszą na jednej linii.
Bo to było najtańsze rozwiązanie i tyle. Linia przez Łódź jest fatalna pod względem geometrii i modernizacja do 160 km/h kosztowałaby krocie, a wielkich efektów w stosunku do skończonej drogi ekspresowej by nie dała. Najlepsza opcja to tani remont (do parametrów początkowych) tej linii przez Łódź dla pociągów regionalnych i tanich TLK oraz budowa nowej linii dużych prędkości tzw. Y.
W dniu 18.08.2014 o 17:41, kika napisał:No niezupełnie, para pociągów to taki pociąg, który jeździ w jedną stronę i z powrotem, ten powrotny to para do pierwszego, czyli jeżeli piszą, że będzie jeździć cztery pary pociągów znaczy, że będą jeździć cztery składy (pociągi) tam i z powrotem, paniał? No i ciekawe kto Tobie dał tytuł mgr. Nie śmiej się dziadku... itd.
No i nie zrozumiała, przekąsu babcia od szkolenia dziadków.
Ale z Opola już jest to najkrótsza trasa i najszybsza z możliwych.
Reszta mnie mało interesuje.
Trasa Wrocław- Warszawa przez Opole i Częstochowę to nieporozumienie, gdyż nadkłada się km, specjaliści od 7 boleści zamiast remontować trasę prze Łódź podłączyli wszystkie miasta do CMK - kwestią czasu jest jak się stanie jakaś awaria i komunikacji nie będzie miał nikt, bo wszyscy (Wrocław, Katowice i Kraków) wiszą na jednej linii.
W dniu 18.08.2014 o 18:32, Błysk napisał:Szybkość dobre sobie. Kiedy pociąg z Opola do Krakowa /180km/ pokona czas przejazdu 4 godz.
Modernizacja trasy przez Katowice w większości się skończy gdzieś w 2016/2017 roku i wtedy będzie się jechało gdzieś niewiele ponad 2h. Ale od grudnia tego roku 6 pociągów TLK będzie jechało do Krakowa objazdem przez Częstochowę i czas podróży będzie wynosił jakieś 2h 30 min.