Nowy Golf GTI otrzymał bogatsze wyposażenie standardowe na które składają się m.in.: reflektory bi-ksenonowe z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami, kierownica multifunkcyjna z komputerem pokładowym MFA Plus (dla wersji z skrzynią DSG z możliwością zmiany biegów przyciskami na kierownicy), klimatyzacja z regulacją automatyczna "Climatronic” oraz pakiet "Czujnik deszczu”.
Zobacz: Nie odzyskasz wszystkich pieniędzy za rozbite auto
GTI szóstej generacji został wyposażony w dwulitrowy silnik TSI o mocy 155 kW/210 KM, który zużywa średnio tylko 7,3 litra paliwa na 100 kilometrów. Pierwszą setkę samochód osiąga po zaledwie 6,9 sekundy.
Sprint 0-1000 metrów zajmuje mu 27,3 sekundy. Równie imponująca jest elastyczność układu napędowego: w 7,5 sekundy Volkswagen przyspiesza na piątym biegu od 80 do 120 km/h. Nawet na szóstym biegu zajmuje mu to tylko 9,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 240 km/h.
Zobacz: Jednośladowce są w modzie
Podobnie jak w poprzedniej wersji, także w nowym GTI jako alternatywa dla 6-biegowej skrzyni manualnej (wraz z seryjnym wskaźnikiem optymalnego biegu) oferowana będzie 6-biegowa przekładnia dwusprzęgłowa DSG. W tym przypadku Golf osiąga maksymalną prędkość 238 km/h.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?