Za nami pierwsze wspólne zajęcia podstaw marketingu, w których uczestniczyło ponad 60 studentów III roku kierunku ekonomia na Wydziale Ekonomii i Zarządzania Politechniki Opolskiej. To właśnie oni, aż do stycznia (cały semestr) w ramach ćwiczeń prowadzonych przez dr Marzenę Szewczuk-Stępień, będą pod opieką działu marketingu Nowej Trybuny Opolskiej.
- Inicjatywa wpisuje się w nurt działań podejmowanych na rzecz zwiększenia aplikacyjności procesu dydaktycznego, czyli nabywanie umiejętności praktycznych poprzez wykonywanie realnych zadań rynkowych - mówi dr Marzena Szewczuk-Stępień.
Studenci będą więc mogli poznać zasady prowadzenia kampanii promocyjnych w mediach społecznościowych, a także w prasie i na portalu internetowym, dowiedzą się, na czym polega i jakie ma znaczenie telemarketing, będą uczestniczyli w organizowaniu dużych imprez wizerunkowych. Odwiedzą także redakcję naszej gazety.
- Efekt tych wszystkich działań, będzie oczywiście zależał od zaangażowania studentów. Jeżeli będą chcieli, to mogą wiele zyskać, a to, czego się nauczą, wykorzystać w późniejszej pracy zawodowej. To przecież praktyka czyni mistrza - mówi Justyna Duchnowska, dyrektor marketingu Nowej Trybuny Opolskiej. - Liczę na owocną współpracę.
Już te pierwsze zajęcia udowodniły, że studenci otwarci są na takie wspólne działania, szczególnie w zakresie prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych. Tego tematu dotyczyło bowiem większość pytań zadawanych w ich trakcie.
Zobacz też: Opolskie info [13.10.2017]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?