Obiecali Neostradę i nie dotrzymali słowa

fot. Mariusz Jarzombek
- Miałem umowę i modem, ale internetu mi nie podłączono - żali się Dariusz Rybicki.
- Miałem umowę i modem, ale internetu mi nie podłączono - żali się Dariusz Rybicki. fot. Mariusz Jarzombek
Mieszkaniec Polskiej Nowej Wsi już miesiąc czeka na podłączenie internetu. TP nie wywiązała się z umowy, a teraz każe mu podpisać nową.

Na początku sierpnia zamówiłem w Telekomunikacji Polskiej Neostradę - opowiada Dariusz Rybicki, mieszkaniec Polskiej Nowej Wsi. - Podpisałem umowę, dostałem modem, ale usługi do tej pory mi nie uruchomiono.

Nie pomogły interwencje na Błękitnej Linii.

- Dzwoniłem codziennie i za każdym razem zapewniono mnie, że internet lada dzień zostanie podłączony. To samo usłyszałem w punkcie obsługi klienta w opolskim Realu. Cierpliwie czekałem, by w końcu teraz dowiedzieć się, że firma jednostronnie wycofuje się z umowy.

Pan Dariusz denerwuje się tym bardziej, że prowadzi firmę, internet jest mu niezbędny.
- Tyle czasu straciłem na telefony. Gdzie tu szacunek dla klienta?! Powiedziano mi, że z powodu wymogu systemu muszę podpisać umowę raz jeszcze. Ale ja wciąż nie wiem, dlaczego nie doszło do realizacji poprzedniej - tłumaczy pan Dariusz.
Poprosiliśmy TP o wyjaśnienie sprawy.

- Sprawdziliśmy i mogę potwierdzić, że umowa wygasła po 30 dniach. Dzieje się tak zgodnie z regulaminem usługi. Obojętnie, czy z winy naszej, czy klienta, gdy nie da się aktywować Neostrady w ciągu tych 30 dni. Nasz system po upływie tego terminu po prostu ją sam wygasza - mówi Maria Piskier, rzeczniczka Telekomunikacji Polskiej SA. - Faktycznie w tym przypadku trzeba będzie podpisać nową umowę. Bardzo przepraszamy naszego klienta za utrudnienia. Będziemy wnikliwie sprawdzać, co stało za tym opóźnieniem.

Wideo

Komentarze 5

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

O
OSTRY

ZŁODZIEJ I OSZUST!!!NIE DZIWNE ŻE WYCOFALI SIĘ Z UMOWY BARDZO DOBRZE!!!

M
Mr.Krebs
W dniu 09.09.2008 o 20:28, Mr.Krebs napisał:

256kb? No widze, masz internet w predkosci SWIATLA!! Hi,hi,hi!Jak dlugo czekasz na polaczenie albo na sciagniecie jakiegokolwiek pliku? GODZINAMI?? Bulisz jak za zboze? Ja korzystam z internetu z predkoscia 30 Mbit czyli.. DUPNIE SZYBKO!! 256 kbit?"Niemilosiernie SZYBKO"!!



30 Mbit to ..30000 kbit

A ty biedaczku masz lacze.. 256 kbit?

Oj slaby ty jestes..!!

Hi,hi,hi!
M
Mr.Krebs
W dniu 09.09.2008 o 19:54, Internauta napisał:

Sprawa jest prosta TP pogrywa sobie z klientami jakby to były czasy komuny. Niejednokrotnie obiecują ludziom megowe łącza a po kilku interwencjach klienta (internet zawiesza się) stwierdzają z przykrością, że klient może korzystać max. z prędkości 256kB. Już nie raz z taką sytuacją się spotkałem, abonament wyższy trzeba jednak bulić. Paranoja



256kb?

No widze, masz internet w predkosci SWIATLA!!
Hi,hi,hi!

Jak dlugo czekasz na polaczenie albo na sciagniecie jakiegokolwiek pliku? GODZINAMI??

Bulisz jak za zboze?
Ja korzystam z internetu z predkoscia 30 Mbit czyli.. DUPNIE SZYBKO!!

256 kbit?
"Niemilosiernie SZYBKO"!!
;-)
Na zdjęciu widać modem Sagem F@st 800 z dwoma palącymi się zielonymi diodami: USB (zasilanie urządzenia OK, komunikacja z komputerem OK) oraz ADSL (synchronizacja linii OK), czyli nerwozdrada działa!
I
Internauta
Sprawa jest prosta TP pogrywa sobie z klientami jakby to były czasy komuny. Niejednokrotnie obiecują ludziom megowe łącza a po kilku interwencjach klienta (internet zawiesza się) stwierdzają z przykrością, że klient może korzystać max. z prędkości 256kB. Już nie raz z taką sytuacją się spotkałem, abonament wyższy trzeba jednak bulić. Paranoja
Dodaj ogłoszenie