Opole. Powstała nowa informacja turystyczna

Artur Janowski [email protected] 77 44 32 601
Nowa informacja turystyczna w Opolu kosztowała 320 tys. złotych.

Nowa, miejska informacja turystyczna powstała na Rynku, naprzeciwko wejścia do ratusza, w lokalu, gdzie kiedyś mieściła się słynna Czerwona Oberża. Wczoraj prezydent Ryszard Zembaczyński, choć wewnątrz prace jeszcze trwały, pokazał ją dziennikarzom.

Zobacz: Czym Opolszczyzna może przyciągać turystów?

- Chcę nie tylko ją zaprezentować, ale także powiedzieć, że informacja będzie czynna codziennie (do tej pory prezydent twierdził, że to nie jest możliwe - red.) i na dodatek do wieczora - stwierdził Zembaczyński. - Turyści otrzymają nie tylko wyczerpującą informację, ale także dostęp do internetu oraz możliwość kupienia pamiątek w sklepiku czy wypicia dobrej kawy. Takiego miejsca nam brakowało.

Zembaczyński - walczący o trzecią kadencję - zapowiedział także reaktywację paszportów turystycznych (to obiecuje już od kilku lat) oraz wprowadzenie dwóch nowych szlaków turystycznych.

- Pierwszy dotyczyłby festiwali, drugi prowadziłby terenami nad Odrą - mówił prezydent.

Jak powiedział nam Eryk Latała, kierujący starą informacją turystyczną przy ul. Krakowskiej, w nowym miejscu trzeba będzie zatrudnić o jedną osobę więcej.

- Wiemy o tym i tak się stanie - obiecał prezydent.

Oficjalnie informacja turystyczna zostanie otwarta 21 grudnia już po II turze wyborów prezydenckich.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska