reklama

Polacy chętnie kupują w Biedronce. Sieć zarabia coraz więcej

EdhZaktualizowano 
Sieć obecnie wdraża ambitny plan modernizacji, który obejmuje poprawę ergonomii sklepów oraz układu produktów. Fot. archiwum
Sieć obecnie wdraża ambitny plan modernizacji, który obejmuje poprawę ergonomii sklepów oraz układu produktów. Fot. archiwum
Biedronka rozpoczęła rok z dobrymi wynikami. Sprzedaż sieci w pierwszym kwartale 2012 roku wzrosła o 21 % (w PLN) w porównaniu z tym samym okresem roku 2011.

Dzięki dobrym wynikom w Polsce, Grupa Jeronimo Martins, będąca właścicielem Biedronki, zwiększyła skonsolidowaną sprzedaż w pierwszym kwartale 2012 roku o 8,8 % do wartości 2,44 miliarda EUR.

Skonsolidowana sprzedaż Biedronki w pierwszym kwartale 2012 roku wzrosła o 21 % (w PLN). W pierwszym kwartale 2012 roku sieć powiększyła się o 37 nowych sklepów. Sprzedaż porównywalna wzrosła o 9,5%

- Utrzymanie dwucyfrowego wzrostu sprzedaży w pierwszym kwartale potwierdza to, że nasza polityka zaspakajania oczekiwań klientów, wyrażająca się między innymi naszymi staraniami, poprawą ergonomii i wystroju wnętrz naszych sklepów, przynosi wyniki. Cieszy nas to, że klienci reagują pozytywnie na rozwój oferty i zmiany wprowadzane w Biedronce – mówi Tomasz Suchański, Dyrektor Generalny sieci sklepów Biedronka.

Sieć obecnie wdraża ambitny plan modernizacji, który obejmuje poprawę ergonomii sklepów oraz układu produktów. Ma to na celu podkreślenie naszej szczególnej uwagi, jaką przykładamy do jakości produktów każdego dnia oraz ich dostępności w sieci. Od ostatniego kwartału 2011 roku do dzisiaj sieć zmodernizowała 680 sklepów w tempie 40-45 placówek tygodniowo. Biedronka przygotowuje również uruchomienie dwóch nowych Centrów Dystrybucyjnych w Polsce.

Plany Biedronki obejmują otwarcie 250 kolejnych sklepów w roku 2012. Proces modernizacji ma się zakończyć w październiku tego roku. 

Zobacz: Jeronimo Martins ma bazę dystrybucyjną w Skarbimierzu

Pod względem sprzedaży JMD zajmuje obecnie czwarte miejsce wśród największych firm w Polsce, a pierwsze wśród firm z sektora żywności. Zajmuje też siódme miejsce na liście największych firm Europy Środkowowschodniej Coface TOP 500 CEE.

W roku 2011, sprzedaż Biedronki wzrosła o 24,2% (w PLN) w porównaniu z rokiem 2010 i wyniosła 23,8 miliarda PLN

W pierwszym kwartale 2012 roku zysk operacyjny EBIDTA całej Grupy Jeronimo Martins wzrósł o 9,2%, a skonsolidowany zysk netto wzrósł o 20,8 %.

W pierwszym kwartale 2012 roku Grupa zainwestowała 93 miliony EUR, z czego 86 % zainwestowano w Polsce.

 

60 Sekund Biznesu: Wyczerpuje się imigracja ukraińska

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3