W efekcie rozszerzenia portfolio najemców, rodzinne centrum handlowe Karolinka wzbogaciło swoją ofertę sportową o markę New Balance.
Istotną zmianą dla klientów ceniących sobie aktywność fizyczną jest powiększenie salonu 4F, polskiej marki odzieży i akcesoriów sportowych, zapewniającej produkty zarówno do wykorzystania podczas profesjonalnego treningu, jak i do codziennego użytku.
Na większy salon w nowej lokalizacji, urządzony zgodnie z nowym konceptem, zdecydowała się też marka Bytom.
W sierpniu br. w galerii pojawi się także sklep zoologiczny Maxi Zoo. Ta nowoczesna sieć sklepów oferuje ponad 6000 produktów przygotowanych specjalnie dla miłośników zwierząt i ich pupili.
Mapę nowych marek w CH Karolinka uzupełniły punkt usługowy Express Klucze i piekarnia Moje Pieczywo.
W gronie najemców, którzy w ostatnim czasie zdecydowali się na kontynuację najmu przestrzeni handlowej w galerii znalazły się takie brandy, jak Quiosque, Kinderplaneta, Martes Sport i Stradivarius.
- Marka New Balance będzie świetnym uzupełnieniem dla marek takich jak Top Shop czy Kik, które niedawno zagościły w naszym centrum – mówi Paulina Kurdziel, retail asset manager w Rockcastle Poland, właściciela CH Karolinka i CH Solaris Center.
Zobacz też: Słynny kluczborski blaszak na sprzedaż
W związku z planowaną rozbudową i modernizacją, najbliższym czasie w Solaris Center zajdą spore zmiany. Niektóre z dotychczas działających sklepów zmienią swoje lokalizacje, co pozwoli im na znaczne zwiększenie swojej powierzchni.
W kolejnych latach działalność na terenie galerii będą kontynuowały takie brandy, jak Adidas czy topowe marki modowe – Bershka i Zara. Również punkty usługowe: Akademia Fryzjerska i Skrzynia Prezentów potwierdziły swoją obecność w galerii przez kolejne pięć lat.
- W swoich działaniach zawsze podążamy klientem. Pozyskując najemców, skupiamy się na każdym segmencie, tak, aby odwiedzający Solaris Center klienci znaleźli w jednym miejscu różnorodną i kompleksową ofertę. Kluczowym kryterium doboru jest dla nas sposób, w jakim wybrana marka odzwierciedla charakter naszego centrum. Bierzemy też pod uwagę pozycjonowanie potencjalnego najemcy na rynku – podkreśla Paulina Kurdziel, Retail Asset Manager w Rockcastle Poland.
W Solaris Center na przestrzeni ok 18 500 mkw. powierzchni handlowej znajduje się około 90 sklepów, kawiarni, restauracji oraz punktów usługowych. Na Centrum Handlowe Karolinka w Opolu składa się 117 lokali o łącznej powierzchni 70 000 m2. Obiekt składa się z dwóch budynków – galerii oraz parku handlowego tworzących dwie różne i bogate strefy zakupowe. To największy kompleks handlowy w regionie opolskim.
Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Balmain Property Management Sp. z o. o. Właścicielem obiektu jest firma Rockcastle, zarządzająca strategicznie obiektem.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?