Solaris Center i Karolinka pozyskują nowych najemców

Edyta Hanszke
Edyta Hanszke
Ch Karolinka to największy kompleks handlowy w regionie opolskim.
Ch Karolinka to największy kompleks handlowy w regionie opolskim. archiwum firmy
New Balance - to nowa marka w CH Karolinka. Inni najemcy powiększają salony. W Solaris Center niektóre sklepy też zdecydowały się na zwiększenie powierzchni, a co się z tym wiąże - zmianę lokalizacji.

W efekcie rozszerzenia portfolio najemców, rodzinne centrum handlowe Karolinka wzbogaciło swoją ofertę sportową o markę New Balance.

Istotną zmianą dla klientów ceniących sobie aktywność fizyczną jest powiększenie salonu 4F, polskiej marki odzieży i akcesoriów sportowych, zapewniającej produkty zarówno do wykorzystania podczas profesjonalnego treningu, jak i do codziennego użytku.

Na większy salon w nowej lokalizacji, urządzony zgodnie z nowym konceptem, zdecydowała się też marka Bytom.

W sierpniu br. w galerii pojawi się także sklep zoologiczny Maxi Zoo. Ta nowoczesna sieć sklepów oferuje ponad 6000 produktów przygotowanych specjalnie dla miłośników zwierząt i ich pupili.

Mapę nowych marek w CH Karolinka uzupełniły punkt usługowy Express Klucze i piekarnia Moje Pieczywo.

W gronie najemców, którzy w ostatnim czasie zdecydowali się na kontynuację najmu przestrzeni handlowej w galerii znalazły się takie brandy, jak Quiosque, Kinderplaneta, Martes Sport i Stradivarius.

- Marka New Balance będzie świetnym uzupełnieniem dla marek takich jak Top Shop czy Kik, które niedawno zagościły w naszym centrum – mówi Paulina Kurdziel, retail asset manager w Rockcastle Poland, właściciela CH Karolinka i CH Solaris Center.

Zobacz też: Słynny kluczborski blaszak na sprzedaż

W związku z planowaną rozbudową i modernizacją, najbliższym czasie w Solaris Center zajdą spore zmiany. Niektóre z dotychczas działających sklepów zmienią swoje lokalizacje, co pozwoli im na znaczne zwiększenie swojej powierzchni.

W kolejnych latach działalność na terenie galerii będą kontynuowały takie brandy, jak Adidas czy topowe marki modowe – Bershka i Zara. Również punkty usługowe: Akademia Fryzjerska i Skrzynia Prezentów potwierdziły swoją obecność w galerii przez kolejne pięć lat.

- W swoich działaniach zawsze podążamy klientem. Pozyskując najemców, skupiamy się na każdym segmencie, tak, aby odwiedzający Solaris Center klienci znaleźli w jednym miejscu różnorodną i kompleksową ofertę. Kluczowym kryterium doboru jest dla nas sposób, w jakim wybrana marka odzwierciedla charakter naszego centrum. Bierzemy też pod uwagę pozycjonowanie potencjalnego najemcy na rynku – podkreśla Paulina Kurdziel, Retail Asset Manager w Rockcastle Poland.

W Solaris Center na przestrzeni ok 18 500 mkw. powierzchni handlowej znajduje się około 90 sklepów, kawiarni, restauracji oraz punktów usługowych. Na Centrum Handlowe Karolinka w Opolu składa się 117 lokali o łącznej powierzchni 70 000 m2. Obiekt składa się z dwóch budynków – galerii oraz parku handlowego tworzących dwie różne i bogate strefy zakupowe. To największy kompleks handlowy w regionie opolskim.

Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Balmain Property Management Sp. z o. o. Właścicielem obiektu jest firma Rockcastle, zarządzająca strategicznie obiektem.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska