Rodzina z Opolszczyzny nie miała szczęścia - nie dość, że ich dom został zalany podczas powodzi, to w dodatku firma, która podjęła się jego remontu, nie zrobiła tego zgodnie ze sztuką. Nie poczuwa się jednak do poprawienia niedoróbek.
Zobacz: Planujesz remont? Jak wybrać fachowca?
W dodatku zleceniodawcy zapłacili już za usługę, bo musieli rozliczyć się z pomocy finansowej.
To jedna z licznych skarg na fachowców z branży budowlanej, jaka trafiła ostatnio do opolskich powiatowych rzeczników praw konsumenta.
Rzecznicy przestrzegają klientów przed zbytnim zawierzaniem wykonawcom.
Zobacz: Dziś światowy Dzień Konsumenta. Jakie problemy mają Opolanie?
- Na wszystkie usługi trzeba zbierać dokumenty: umowy o dzieło, potwierdzenia zaliczek i opłat. To są bardzo ważne dowody przy dochodzeniu swoich praw, często decydujące o powodzeniu reklamacji - mówią. - A jeśli usługodawca nie chce przyznać nam racji, trzeba wezwać rzeczoznawcę.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?