W razie problemów z wykonawcą pomoże rzecznik konsumentów

(edh)
Rzecznicy przestrzegają klientów przed zbytnim zawierzaniem wykonawcom. (fot. sxc)
Rzecznicy przestrzegają klientów przed zbytnim zawierzaniem wykonawcom. (fot. sxc)
Jeśli nie możesz wymóc na firmie poprawy usterek, poproś o pomoc rzecznika konsumentów.

Rodzina z Opolszczyzny nie miała szczęścia - nie dość, że ich dom został zalany podczas powodzi, to w dodatku firma, która podjęła się jego remontu, nie zrobiła tego zgodnie ze sztuką. Nie poczuwa się jednak do poprawienia niedoróbek.

Zobacz: Planujesz remont? Jak wybrać fachowca?

W dodatku zleceniodawcy zapłacili już za usługę, bo musieli rozliczyć się z pomocy finansowej.

To jedna z licznych skarg na fachowców z branży budowlanej, jaka trafiła ostatnio do opolskich powiatowych rzeczników praw konsumenta.

Rzecznicy przestrzegają klientów przed zbytnim zawierzaniem wykonawcom.

Zobacz: Dziś światowy Dzień Konsumenta. Jakie problemy mają Opolanie?

- Na wszystkie usługi trzeba zbierać dokumenty: umowy o dzieło, potwierdzenia zaliczek i opłat. To są bardzo ważne dowody przy dochodzeniu swoich praw, często decydujące o powodzeniu reklamacji - mówią. - A jeśli usługodawca nie chce przyznać nam racji, trzeba wezwać rzeczoznawcę.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska