Wieksze Opole. Wolontariusze z ankietami pukają do domów w gminie Dobrzeń Wielki

Redakcja
Archiwum
Ponad stu wolontariuszy w gminie Dobrzeń Wielki będzie roznosić do domów ankiety w ramach konsultacji społecznych dotyczących powiększenia Opola.

Wolontariusze mają dwie ankiety - te wydane przez gminę oraz te opracowane przez starostwo powiatowe, które także organizuje konsultacje w sprawie powiększenia Opola. Można też pobrać ankiety w internecie lub w szkołach, w urzędzie, u starosty.

- Początkowo założenie było takie, by wolontariusze trafili z ankietami do osób samotnych, schorowanych. Jednak chcemy, by zastukali do każdego domu - mówi Rafał Kampa z Dobrzenia Wielkiego, jeden z wolontariuszy i lokalnych działaczy społecznych.

Każdy wolontariusz ma upoważnienie podpisane przez wójta gminy, które winien okazać osobie, do której przychodzi. Ankieter nie ma prawa legitymować mieszkańców. Nie trzeba wolontariuszom pokazywać dowodów tożsamości, wystarczy oświadczenie, że mieszka się w gminie.

- Możemy zostawić ankietę i przyjść po nią później, możemy też poczekać na jej wypełnienie - dodaje Rafał Kampa.

Ankietę wypełniają wszyscy chętni mieszkańcy (a nie tylko zameldowani w gminie), mogą to zrobić także dzieci (oczywiście, jeśli potrafią już pisać i czytać) - nie ma żadnych ograniczeń wiekowych. Mieszkaniec gminy może wypełnić tylko jedną ankietę (na przykład, jeśli przyjął tę od wolontariusza, nie musi już wypełniać i odsyłać pobranej w internecie).

Kto chce się umówić na konkretną godzinę z wolontariuszem, powinien skontaktować się z sołtysem.

Koronawirus fake news. Oto największe absurdy.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 15

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Podaj powód zgłoszenia

k
kris
W dniu 12.02.2016 o 13:41, kris napisał:

Wciagniemy do Opola wszystkie wiochy:)

piszesz pod moim chasłem  ciołku

G
Gość

a dlaczego OPOLE ma decydowac o powiekszeniu granic TO TYLKO I WYLOCZNIE LUDZIE ZE WSI POWINNI O TYM DECYDOWAC CZY CHCA BYC PRZYLOCZENI A NIE NA ODWROTNIE CO MIESZCZUCHY MAJA DO WYPOWIADANIA SIE  COS TU SMIERDZI PANIE W ,w tym opolu

O
Opolski obwarzanek
W dniu 12.02.2016 o 12:27, Gość napisał:

Opolanie "za"? A skąd masz taką wiedzę? Wszyscy moi znajomi są przeciwni. Mało ma prezydencik do zrobienia z tym, co jest na terenie miasta? Każda dzielnica mogłaby stworzyć dłuuugą listę rzeczy do poprawy.Nie ma to jak mały człowiek z wielkimi aspiracjami... Ale lekcję historii odrobił i sprawnie wprowadza zasadę "dziel i rządź".

Ale tu chodzi o to, że listę spraw to oni może i znają ale nie mają za co!!! Najlepiej rozebrać to co w miarę dobrze funkcjonuje, zabrać kasę dla miasta i tak jak w przypadku przykładowo Groszowic niewiele zrobić. A wieś (czy jak kto woli dzielnica większej wsi) niech płaci. To jest ten nowy styl rządzenia!!!!

 

To niesprawiedliwe! Powinny byc tez ankiety w jezyku polskim a nie tylko niemieckim! Mam nadzieje ze Prezydent Wisniewski bedzie interweniowal!

Ciekawe!!!! W tych wsiach to więcej ludzi którzy uciekli z miasta i też nie chcą do Opola!!! I bynajmniej w języku niemieckim niczego nie wypełniałem!!!!!

O
Opolski obwarzanek
W dniu 12.02.2016 o 12:27, Gość napisał:

Opolanie "za"? A skąd masz taką wiedzę? Wszyscy moi znajomi są przeciwni. Mało ma prezydencik do zrobienia z tym, co jest na terenie miasta? Każda dzielnica mogłaby stworzyć dłuuugą listę rzeczy do poprawy.Nie ma to jak mały człowiek z wielkimi aspiracjami... Ale lekcję historii odrobił i sprawnie wprowadza zasadę "dziel i rządź".

Ale tu chodzi o to, że listę spraw to oni może i znają ale nie mają za co!!! Najlepiej rozebrać to co w miarę dobrze funkcjonuje, zabrać kasę dla miasta i tak jak w przypadku przykładowo Groszowic niewiele zrobić. A wieś (czy jak kto woli dzielnica większej wsi) niech płaci. To jest ten nowy styl rządzenia!!!!

O
Opolski obwarzanek
W dniu 12.02.2016 o 11:32, Dyktator napisał:

Jestem z Nysy /niezainteresowany/. TO JEST FARSA ! Organizatorzy postawili TEZĘ / Nie do Opola / i wysłali ankieterów. Czy otrzymają nagrodę za WŁAŚCIWE wypełnienie ankiet ?

To nie farsa! Na zadane merytoryczne pytania panowie z ratusza nie potrafią odpowiedzieć. Nie informują jakie będą koszty przyłączenia tych miejscowości a prawda jest taka, że to tylko chodzi o nasze podatki bo im funduszy w miejskiej kasie brakuje. I taka jest prawda

N
Natalia

No cóż, każdy ocenia uczciwość drugiego według siebie...

G
Gość
W dniu 12.02.2016 o 10:41, demokrata napisał:

Trzeba zrobić referendum w sprawie przyłaczenia  do Opola wsi tworzących obwarzanek wokoł Opola. Wiadomo że opolanie bedą ZA bo to zwiekszy kase Opola a w demokracji liczy sie tylko większość wynik bedzie będzie latwy do przewidzenia.i po zabawie i po problemie panie Wiśniewski .

 

Opolanie "za"? A skąd masz taką wiedzę? Wszyscy moi znajomi są przeciwni. Mało ma prezydencik do zrobienia z tym, co jest na terenie miasta? Każda dzielnica mogłaby stworzyć dłuuugą listę rzeczy do poprawy.

Nie ma to jak mały człowiek z wielkimi aspiracjami... Ale lekcję historii odrobił i sprawnie wprowadza zasadę "dziel i rządź".

t
takisyn
W dniu 12.02.2016 o 12:04, iii napisał:

Coś nie widać wielkiej radości ani przychylności Opolan.

Bo Opolanom to totalnie zwisa. Możecie zaorać to miasto razem z Ratuszem i Drylowanym, który ma w nim swoją norę.

O
Opolanin
W dniu 12.02.2016 o 11:32, Dyktator napisał:

Jestem z Nysy /niezainteresowany/. TO JEST FARSA ! Organizatorzy postawili TEZĘ / Nie do Opola / i wysłali ankieterów. Czy otrzymają nagrodę za WŁAŚCIWE wypełnienie ankiet ?

To przyłączyć Nysę do Opola a co tam:) :ph34r: nie pytać o zgodę. Panie Prezydencie Nysa do Opola i dwa razy 500+

i
iii
W dniu 12.02.2016 o 10:41, demokrata napisał:

Trzeba zrobić referendum w sprawie przyłaczenia  do Opola wsi tworzących obwarzanek wokoł Opola. Wiadomo że opolanie bedą ZA bo to zwiekszy kase Opola a w demokracji liczy sie tylko większość wynik bedzie będzie latwy do przewidzenia.i po zabawie i po problemie panie Wiśniewski .

Coś nie widać wielkiej radości ani przychylności Opolan.

D
Dyktator

Jestem z Nysy /niezainteresowany/. TO JEST FARSA ! Organizatorzy postawili TEZĘ / Nie do Opola / i wysłali ankieterów. Czy otrzymają nagrodę za WŁAŚCIWE wypełnienie ankiet ?

W
Wi(e)śniank
W dniu 12.02.2016 o 10:41, demokrata napisał:

Trzeba zrobić referendum w sprawie przyłaczenia  do Opola wsi tworzących obwarzanek wokoł Opola. Wiadomo że opolanie bedą ZA bo to zwiekszy kase Opola a w demokracji liczy sie tylko większość wynik bedzie będzie latwy do przewidzenia.i po zabawie i po problemie panie Wiśniewski .

 

No przecież wniosek już złożony. Tylko mają problem jak to zrobić!
 

T
Taki

Chyba nieźle byłeś/łas wstawiony/a, że już język Ci się pomieszał. :D

d
demokrata

Trzeba zrobić referendum w sprawie przyłaczenia  do Opola wsi tworzących obwarzanek wokoł Opola. Wiadomo że opolanie bedą ZA bo to zwiekszy kase Opola a w demokracji liczy sie tylko większość wynik bedzie będzie latwy do przewidzenia.

i po zabawie i po problemie panie Wiśniewski .

P
Prawicowiec

To niesprawiedliwe! Powinny byc tez ankiety w jezyku polskim a nie tylko niemieckim! Mam nadzieje ze Prezydent Wisniewski bedzie interweniowal!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3