WSZiA. Przedstawiciele uczelni pojechali do Poznania po wiedzę

Archiwum
Uczestnicy wyjazdu mieli możliwość nie tylko zwiedzania stoisk, ale również uczestniczenia w seminarium poświęconym roli targów w powstawaniu innowacji.
Uczestnicy wyjazdu mieli możliwość nie tylko zwiedzania stoisk, ale również uczestniczenia w seminarium poświęconym roli targów w powstawaniu innowacji. Archiwum
Przedsiębiorcy i naukowcy z Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji w Opolu byli uczestnikami Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Udział sfinansowała Unia Europejska w ramach projektu "Współpraca nauki z biznesem na rzecz innowacji w marketingu i organizacji".

Uczestnicy wyjazdu mieli możliwość nie tylko zwiedzania stoisk, ale również uczestniczenia w seminarium poświęconym roli targów w powstawaniu innowacji.

- Targi dziś to nie tylko wystawy, ale także szereg imprez towarzyszących, jak sympozja, kongresy, spotkania branżowe, koncerty itp. Łączenie funkcji wystawienniczej targów z poszukiwaniem i przekazywaniem cennej wiedzy to najnowsze trendy w komunikacji marketingowej. Targi to także źródło innowacji - mówi Joanna Żurawska, kierownik projektu.

W trakcie takich imprez wystawcy pokazują najlepsze projekty i rozwiązania. Producenci starają się pokazać swoje najlepsze wyroby.

- Można podpatrzeć konkurencję, ale także poszukać inspiracji do tworzenia nowości. Targi umożliwiają wejście na nowe rynki. Oprócz innowacji produktowych można tam znaleźć wiele nowoczesnych rozwiązań w marketingu - podsumowuje Żurawska.

- Z jednej strony udział w targach miał charakter poznawczy, z drugiej - edukacyjny. Mogliśmy zobaczyć, jak wyglądają prawdziwe negocjacje między stronami różnych umów - komentuje dr Jadwiga Ratajczak z WSZiA. - Dużą wartością wyjazdu były spotkania z przedstawicielami organizatorów targów, które poszerzyły znacznie wiedzę na temat takiej formy kontaktów gospodarczych - dodaje dr Ratajczak.

- Mieliśmy niepowtarzalną możliwość poznania historii targów, ewaluacji, wszystkich zmian organizacyjnych, jakie zachodziły na przestrzeni lat - mówi Kamil Kobak, przedstawiciel sfery biznesu. - Ciekawym elementem była również wystawa nowatorskich rozwiązań w produktach meblowych. Zobaczyliśmy oryginalne rozwiązania, które nie zostały jeszcze wprowadzone na rynek - kończy Kobak.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska