- To dla nas ważne wyróżnienie i doping do realizacji naszych planów – mówi Piotr Żabski, prezes zarządu Santander Consumer Banku. - Zależy nam, by nasza karta odpowiadała potrzebom użytkowników kart kredytowych. Trwają prace nad dalszym rozwojem oferty.
Federacja Konsumentów jest partnerem w projekcie Finformation (Financial Information). Celem projektu jest dostarczenie konsumentom informacji o najlepszych produktach finansowych i rozwiązaniach korzystnych dla klienta stosowanych przez banki.
Projekt finansowany jest w 75 proc. przez Komisję Europejską.
W ramach projektu Finformation testy usług finansowych są prowadzane w 7 państwach Unii Europejskiej według wspólnych reguł i w oparciu o wieloletnie doświadczenia ósmego partnera – Stiftung Warentest z Niemiec.
W Polsce pilotażowo 3 produkty: karty kredytowe, konta ubezpieczeniowe i kredyty hipoteczne. Do udziału w konkursie zaporszono 35 banków.
dora
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?