Zakupy w Auchan w czasie epidemii. Jakie rozwiązania proponuje sieć handlowa?

Edyta Hanszke
Edyta Hanszke
brak
Sieć zapewnia, że dba o bezpieczeństwo klientów i pracowników m.in. regularnie dezynfekując koszyki. Rozszerza też ofertę zakupów online, dla tych, co nie mogą lub nie chcą wychodzić z domu.

Od 20 kwietnia, w ramach nowego rozporządzenia dotyczącego liczby osób, które mogą przebywać na danej powierzchni, zakupy w dużych marketach sieci stały się wygodniejsze.

Auchan wprowadza też nowe usługi i partnerstwa oraz rozwija ofertę zakupów przez Internet. To oferta dla klientów, którzy nie chcą lub nie mogą wyjść z domu.

- W okresie pandemii najważniejszym priorytetem dla Auchan jest zapewnienie bezpieczeństwa i ochrona zdrowia zarówno naszych współpracowników, jak i klientów. Wszystkie kasy w sklepach Auchan są zabezpieczone specjalnymi płytami z plexi, każdemu z pracowników zapewniamy osłony na twarz lub maseczki oraz rękawiczki. Nasze wózki i koszyki są regularnie dezynfekowane, a przy wejściu czekają rękawiczki i płyny do dezynfekcji rąk - mówi Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska.

- Nasze sklepy mają dużą powierzchnię sprzedaży, w związku z tym od 20 kwietnia klienci mogą dokonywać zakupów jeszcze szybciej, płynniej i w bezpiecznych warunkach - dodaje.

Dla klientów, którzy chcą pozostać w domu, Auchan przygotowało ofertę online. Oprócz wprowadzonych ostatnio gotowych zestawów - do rezerwacji przez Internet i odbioru na parkingu lub w sklepie, Auchan proponuje kolejne rozwiązania, rozwijając nowe partnerstwa i usługi z platformami internetowymi Szopi.pl i Allegro.

- Partnerstwo z Szopi.pl trwa od czerwca ubiegłego roku. Pierwszym miastem, w którym klienci Auchan mogli dokonać zakupów korzystając z dostawy Szopi.pl był Kraków. Od kwietnia usługa dostępna jest także w Poznaniu i Wrocławiu, w najbliższych dniach także w Łodzi i wkrótce w kolejnych lokalizacjach - zapowiada firma.

- Dzięki podjętym przez nas działaniom we wszystkich naszych sklepach gwarantujemy ciągłość dostaw i najwyższą jakość usług. Obserwując rozwój sytuacji rozszerzamy i wprowadzamy nowe formuły zakupów, tj. dostawy realizowane przez Szopi.pl czy „Rezerwację zestawów” z odbiorem z wyznaczonego na parkingu Punktu odbioru – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, konceptów klienta, data, digital, SI i projektów Auchan Retail Polska.

- W tym wyjątkowo trudnym czasie z najwyższą troską spoglądamy na seniorów, którzy są grupą najbardziej narażoną na skutki zachorowania na COVID 19. Dlatego też zdecydowaliśmy się na zniesienie opłat za dostawę dla osób starszych - dodaje.

Aby skorzystać z usługi, należy na stronie szopi.pl wybrać supermarket Auchan i godziny dostawy, dostawca dokonuje zakupów i przywozi pod wskazany adres.

Auchan Retail Polska na bieżąco rozszerza i udoskonala ofertę zakupów przez Internet.

Wprowadzona 7 kwietnia br. nowa formuła sprzedaży “Rezerwacja zestawów”, umożliwiająca rezerwację online specjalnie przygotowanych zestawów produktów, z odbiorem z wyznaczonego na parkingu Punktu Odbioru, lub w sklepie w dedykowanym punkcie, została obecnie rozszerzona o opcję „Skomponuj własny zestaw”.

Aby skorzystać z tej usługi, należy dokonać rezerwacji wybranego zestawu lub skomponować własny na stronie internetowej, uregulować płatność bezgotówkowo i odebrać zestaw z parkingu lub galerii wybranego sklepu w wyznaczonych godzinach.

Dodatkowo zestawy dostępne są również na platformie Allegro.

Dzięki współpracy z firmą InPost w ramach programu lodówkomatów, klienci Auchan zyskali nową możliwość odbioru świeżej żywności, z gwarancją zachowania temperatury. Usługa realizowana jest obecnie w trzech pilotażowych lokalizacjach w Piasecznie, Łomiankach i przy ul. Jubilerskiej w Warszawie, gdzie na parkingach znajdują się lodówkomaty z trzema zakresami temperatury – zwykła, lodówka i zamrażarka). Produkty z odbiorem w lodówkomacie należy rezerwować na stronie.

W Opolu i woj. opolskim w sklepach Auchan obecnie dostępne są wszystkie opisane w informacji usługi z wyjątkiem lodówkomatów.

Auchan Retail Polska to wieloformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct.

Wyższe mandaty od skarbówki z początkiem maja

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie