Zakupy w Auchan w czasie epidemii. Jakie rozwiązania proponuje sieć handlowa?

Edyta Hanszke
Edyta Hanszke
brak
Sieć zapewnia, że dba o bezpieczeństwo klientów i pracowników m.in. regularnie dezynfekując koszyki. Rozszerza też ofertę zakupów online, dla tych, co nie mogą lub nie chcą wychodzić z domu.

Od 20 kwietnia, w ramach nowego rozporządzenia dotyczącego liczby osób, które mogą przebywać na danej powierzchni, zakupy w dużych marketach sieci stały się wygodniejsze.

Auchan wprowadza też nowe usługi i partnerstwa oraz rozwija ofertę zakupów przez Internet. To oferta dla klientów, którzy nie chcą lub nie mogą wyjść z domu.

- W okresie pandemii najważniejszym priorytetem dla Auchan jest zapewnienie bezpieczeństwa i ochrona zdrowia zarówno naszych współpracowników, jak i klientów. Wszystkie kasy w sklepach Auchan są zabezpieczone specjalnymi płytami z plexi, każdemu z pracowników zapewniamy osłony na twarz lub maseczki oraz rękawiczki. Nasze wózki i koszyki są regularnie dezynfekowane, a przy wejściu czekają rękawiczki i płyny do dezynfekcji rąk - mówi Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska.

- Nasze sklepy mają dużą powierzchnię sprzedaży, w związku z tym od 20 kwietnia klienci mogą dokonywać zakupów jeszcze szybciej, płynniej i w bezpiecznych warunkach - dodaje.

Dla klientów, którzy chcą pozostać w domu, Auchan przygotowało ofertę online. Oprócz wprowadzonych ostatnio gotowych zestawów - do rezerwacji przez Internet i odbioru na parkingu lub w sklepie, Auchan proponuje kolejne rozwiązania, rozwijając nowe partnerstwa i usługi z platformami internetowymi Szopi.pl i Allegro.

- Partnerstwo z Szopi.pl trwa od czerwca ubiegłego roku. Pierwszym miastem, w którym klienci Auchan mogli dokonać zakupów korzystając z dostawy Szopi.pl był Kraków. Od kwietnia usługa dostępna jest także w Poznaniu i Wrocławiu, w najbliższych dniach także w Łodzi i wkrótce w kolejnych lokalizacjach - zapowiada firma.

- Dzięki podjętym przez nas działaniom we wszystkich naszych sklepach gwarantujemy ciągłość dostaw i najwyższą jakość usług. Obserwując rozwój sytuacji rozszerzamy i wprowadzamy nowe formuły zakupów, tj. dostawy realizowane przez Szopi.pl czy „Rezerwację zestawów” z odbiorem z wyznaczonego na parkingu Punktu odbioru – mówi Małgorzata Piekarska, dyrektor marki, konceptów klienta, data, digital, SI i projektów Auchan Retail Polska.

- W tym wyjątkowo trudnym czasie z najwyższą troską spoglądamy na seniorów, którzy są grupą najbardziej narażoną na skutki zachorowania na COVID 19. Dlatego też zdecydowaliśmy się na zniesienie opłat za dostawę dla osób starszych - dodaje.

Aby skorzystać z usługi, należy na stronie szopi.pl wybrać supermarket Auchan i godziny dostawy, dostawca dokonuje zakupów i przywozi pod wskazany adres.

Auchan Retail Polska na bieżąco rozszerza i udoskonala ofertę zakupów przez Internet.

Wprowadzona 7 kwietnia br. nowa formuła sprzedaży “Rezerwacja zestawów”, umożliwiająca rezerwację online specjalnie przygotowanych zestawów produktów, z odbiorem z wyznaczonego na parkingu Punktu Odbioru, lub w sklepie w dedykowanym punkcie, została obecnie rozszerzona o opcję „Skomponuj własny zestaw”.

Aby skorzystać z tej usługi, należy dokonać rezerwacji wybranego zestawu lub skomponować własny na stronie internetowej, uregulować płatność bezgotówkowo i odebrać zestaw z parkingu lub galerii wybranego sklepu w wyznaczonych godzinach.

Dodatkowo zestawy dostępne są również na platformie Allegro.

Dzięki współpracy z firmą InPost w ramach programu lodówkomatów, klienci Auchan zyskali nową możliwość odbioru świeżej żywności, z gwarancją zachowania temperatury. Usługa realizowana jest obecnie w trzech pilotażowych lokalizacjach w Piasecznie, Łomiankach i przy ul. Jubilerskiej w Warszawie, gdzie na parkingach znajdują się lodówkomaty z trzema zakresami temperatury – zwykła, lodówka i zamrażarka). Produkty z odbiorem w lodówkomacie należy rezerwować na stronie.

W Opolu i woj. opolskim w sklepach Auchan obecnie dostępne są wszystkie opisane w informacji usługi z wyjątkiem lodówkomatów.

Auchan Retail Polska to wieloformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct.

Nowe regulacje dotyczące pracy zdalnej

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3