Złoty pociąg "stoi w wąwozie i jest zasypany"

x-news/TVN UwagaZaktualizowano 

Wideo

Zobacz galerię (10 zdjęć)
- Pociąg jest w wąwozie i jest zasypany. Osiem metrów nakładu jest na niego nasypane i czeka. Powinien mieć około 100 metrów – powiedział Piotr Koper, badacz, który twierdzi, że wraz z Andreasem Richterem znalazł pociąg pancerny z czasów II wojny światowej.

Sprawa nabrała rozgłosu, kiedy w połowie sierpnia Piotr Koper i Andreas Richter za pośrednictwem kancelarii prawnej zgłosili swoje znalezisko do Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu, domagając się 10 procent znaleźnego.

- Nie przypuszczam, żeby tam było jakieś złoto. My przypuszczamy, że tam są prototypy broni i dlatego został zasypany. Nasza wiarygodność nie zostanie podważona, bo jesteśmy pewni, że pociąg stoi - powiedział Piotr Koper.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 6

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

a
awer

znalazcy popwinni udac sie do lekarza na głowe  pociag włoski

K
Kamil98

Kondzior - jestem podobnego zdania. Zawsze coś znajdują, jak chcą ukryć jakies głosowania itp.

z
zofiakrek
W dniu 12.09.2015 o 09:15, Collonna napisał:

Moze sobie ktos przypomina stary, ale powojenny polski film "Skarb"? Otoz psychoza na punkcie skarbow byla w tym kraju juzzawsze-wiaze sie to z mentalnoscia tego narodu, ze to niepraca wzbogaca, ale kopanie w odpowiednim miejscu.A potem mlody alpinista , po uniwersytetach, wpada do starego grobu i lamie szyje....

 

A czy ktoś pamięta film o McGiwerze? Albo czy ktoś kojarzy Tomb Rider? Psychoza ogarnęła cały świat Januszu diagnoz socjologicznych! 

K
Kondzior

a mi się wydaje, że ten pociąg to jedna wielka ściema w tej chwili. Po prostu musieli jakoś opinie publiczną odwrócić od innych wydarzeń, które miały miejsce w Polsce i dotyczyły pośrednio lub bezpośrednio. Dzisiejsza technika mocno poszła do przodu i myślę gdyby komuś zależało to używając radarów, sonarów można byłoby określić czy jest ten pociąg. A najlepszymi specjalistami do takich spraw to na pewno złomiarze. 

C
Collonna

Moze sobie ktos przypomina stary, ale powojenny polski film "Skarb"? Otoz psychoza na punkcie skarbow byla w tym kraju juz

zawsze-wiaze sie to z mentalnoscia tego narodu, ze to nie

praca wzbogaca, ale kopanie w odpowiednim miejscu.

A potem mlody alpinista , po uniwersytetach, wpada do starego grobu i lamie szyje....

z
złomiarz

Przy obecnej technice- Kłopoty ? A co pokazuje magnes ?

 

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3