Ekonomik wyróżnia reklama. Uczniowie stworzyli agencję reklamową

redakcja
Po feriach efekty pracy agencji będzie można oglądać na   www.ekonomik.opole.pl oraz facebook.com/ekonomikopole.
Po feriach efekty pracy agencji będzie można oglądać na www.ekonomik.opole.pl oraz facebook.com/ekonomikopole.
Uczniowie Ekonomika stworzyli agencję reklamową. Klasa trzecia (technik organizacji reklamy) pracuje nad kampanią Zespołu Szkół Ekonomicznych.

W ramach przedmiotu zawodowego – prowadzenie kampanii reklamowej - klasa utworzyła agencję reklamową – Individual Vision. Młodzież chce pokazać, co odróżnia Ekonomik od innych szkół.

- Chcemy podkreślić, że nasza szkoła jest wyjątkowa i inna niż wszystkie – mówi Nela Borczyńska, dyrektorka kampanii, uczennica klasy reklamowej. Nela podkreśla, że nad koncepcją i kreacją reklamową pracuje wspólnie z klasą i świetnym zespołem zarządzającym (Jakub Witt, Sandra Andruszewska, Jessica Stellmach, Julia Tyrpuła, Zuzia Ostrowska, Marlena Krupa).

- Mamy wiele zadań: przygotowanie koncepcji kreatywnej, key visual, organizacja targów edukacyjnych i dni otwartych – dodaje Nela.

Klasa przeprowadziła szerokie badania ankietowe i fokusowe w klasach pierwszych, dzięki czemu zdefiniowano główne cele. Piotr Wójcik, nauczyciel przedmiotów zawodowych, wylicza, że grupa opracowała także bardzo rzetelne, trafne raporty badawcze i to one w dużej mierze naprowadziły młodych twórców na pomysły związane z kampanią. Badania wykazały, że większość uczniów czuje się bardzo dobrze w szkole. Wymieniają świetną atmosferę, wspierających nauczycieli i wygodne kanapy i kąciki dla uczniów w korytarzach.

- W reklamie liczy się przede wszystkim entuzjazm, pasja i zaangażowanie – tylko te składniki powodują, że jesteśmy w stanie stworzyć atrakcyjny komunikat, przekaz dla klientów – przyszłych uczniów Ekonomika - mówi nauczyciel. W ostatnim tygodniu klasa zrealizowała zdjęcia do nowego filmu promocyjnego Złotej Szkoły (Ranking Perspektywy 2020).

- Scenariusz do spotu był sporym wyzwaniem, ponieważ staraliśmy się pokazać jak najwięcej przestrzeni, w której na co dzień funkcjonujemy – mówi Marlena Krupa – kierownik produkcji spotu.

- Przed klasą jeszcze wiele pracy. To dla nich pierwsze doświadczenie zawodowe, praca w grupie, gdzie sztuką jest wypracowanie kompromisu, wspólnego stanowiska – mówi Piotr Wójcik. Efekty pracy agencji poznamy po feriach na stronie www.ekonomik.opole.pl oraz facebook.com/ekonomikopole.

Najmłodsi po feriach wracają do stacjonarnej nauki

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie