Ekonomik wyróżnia reklama. Uczniowie stworzyli agencję reklamową

redakcja
Po feriach efekty pracy agencji będzie można oglądać na   www.ekonomik.opole.pl oraz facebook.com/ekonomikopole.
Po feriach efekty pracy agencji będzie można oglądać na www.ekonomik.opole.pl oraz facebook.com/ekonomikopole.
Udostępnij:
Uczniowie Ekonomika stworzyli agencję reklamową. Klasa trzecia (technik organizacji reklamy) pracuje nad kampanią Zespołu Szkół Ekonomicznych.

W ramach przedmiotu zawodowego – prowadzenie kampanii reklamowej - klasa utworzyła agencję reklamową – Individual Vision. Młodzież chce pokazać, co odróżnia Ekonomik od innych szkół.

- Chcemy podkreślić, że nasza szkoła jest wyjątkowa i inna niż wszystkie – mówi Nela Borczyńska, dyrektorka kampanii, uczennica klasy reklamowej. Nela podkreśla, że nad koncepcją i kreacją reklamową pracuje wspólnie z klasą i świetnym zespołem zarządzającym (Jakub Witt, Sandra Andruszewska, Jessica Stellmach, Julia Tyrpuła, Zuzia Ostrowska, Marlena Krupa).

- Mamy wiele zadań: przygotowanie koncepcji kreatywnej, key visual, organizacja targów edukacyjnych i dni otwartych – dodaje Nela.

Klasa przeprowadziła szerokie badania ankietowe i fokusowe w klasach pierwszych, dzięki czemu zdefiniowano główne cele. Piotr Wójcik, nauczyciel przedmiotów zawodowych, wylicza, że grupa opracowała także bardzo rzetelne, trafne raporty badawcze i to one w dużej mierze naprowadziły młodych twórców na pomysły związane z kampanią. Badania wykazały, że większość uczniów czuje się bardzo dobrze w szkole. Wymieniają świetną atmosferę, wspierających nauczycieli i wygodne kanapy i kąciki dla uczniów w korytarzach.

- W reklamie liczy się przede wszystkim entuzjazm, pasja i zaangażowanie – tylko te składniki powodują, że jesteśmy w stanie stworzyć atrakcyjny komunikat, przekaz dla klientów – przyszłych uczniów Ekonomika - mówi nauczyciel. W ostatnim tygodniu klasa zrealizowała zdjęcia do nowego filmu promocyjnego Złotej Szkoły (Ranking Perspektywy 2020).

- Scenariusz do spotu był sporym wyzwaniem, ponieważ staraliśmy się pokazać jak najwięcej przestrzeni, w której na co dzień funkcjonujemy – mówi Marlena Krupa – kierownik produkcji spotu.

- Przed klasą jeszcze wiele pracy. To dla nich pierwsze doświadczenie zawodowe, praca w grupie, gdzie sztuką jest wypracowanie kompromisu, wspólnego stanowiska – mówi Piotr Wójcik. Efekty pracy agencji poznamy po feriach na stronie www.ekonomik.opole.pl oraz facebook.com/ekonomikopole.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Materiały promocyjne partnera

Bitwa Warszawska 1920. Polacy chcieli być wolnym narodem

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Nowa Trybuna Opolska
Dodaj ogłoszenie