Klub Przedsiębiorcy powstał w Opolu. Dla MSP

Edyta Hanszke
Adam Grzesik, był m.in dyrektorem firmy Tradis (obecnie Eurocash) i Iglotex (mrożonki).
Adam Grzesik, był m.in dyrektorem firmy Tradis (obecnie Eurocash) i Iglotex (mrożonki). archiwum prywatne
Rozmowa z Adamem Grzesikiem, pomysłodawcą i założycielem Klubu Przedsiębiorcy, właścicielem opolskiej firmy szkoleniowej.

Dla kogo jest opolski Klub Przedsiębiorcy?

To propozycja dla małych i średnich firm, które chcą współtworzyć sieć kontaktów biznesowych i w ten sposób rozwijać własne firmy. Pomysł został zaczerpnięty z Krakowa, gdzie został bardzo dobrze przyjęty.

Klub rozpoczął działalność w Opolu w  październiku ubr. i m.in. w każdy wtorek organizuje śniadania biznesowe połączone z networkingiem dla członków i gości. Celem tych spotkań jest tworzenie wartościowych kontaktów biznesowych, polecanie swoich usług, jeśli są wartościowe i zdobywanie wiedzy niezbędnej przedsiębiorcom. Spotykamy się w opolskim hotelu.

Kto je finansuje?

Za udział płacą uczestnicy (członkowie klubu-35 zł, goście 10 zł więcej), na co wystawiam faktury za usługi szkoleniowe. Najpierw każda z osób krótko prezentuje siebie i firmę (członkowie klubu mają na to 60 sek., goście - 30 sek.), Potem uczestnicy dobierają się w pary i biorą udział w speed networkingu - 6-minutowych rozmowach, których efektem jest albo umówienie się na biznesowe spotkanie, albo zachowanie kontaktów na przyszłość.

Śniadania kończą się krótkimi  szkoleniami na różne tematy, np.: jak poradzić sobie ze stresem przed wystąpieniami publicznymi, jak dobrze zaprezentować siebie i firmę, czy warto płacić za pozycjonowanie  strony www. Całe takie spotkanie trwa  2-2,5 godziny. Żeby nie obracać się jedynie w tym samym gronie, uczestnicy są zobowiązani do przyprowadzenia nowej osoby na kolejne śniadanie.

Networking to nie jedyna propozycja Klubu Przedsiębiorcy?

Z rocznej składki, którą opłacają członkowie, organizujemy dodatkowe spotkania dyskusyjne i szkolenia wg potrzeb (np. o savoir vivre biznesowym, tworzeniu unikalnej oferty sprzedażowej, czy zaistnieniu w mediach społecznościowych).

Ważnym elementem jest też rekomendowanie uczestników metworkingu partnerom biznesowym, czy osobom, z którymi spotykają się członkowie.
Planujemy, że dzięki takim rekomendacjom wypracujemy wspólnie w tym roku minimum 1 mln zł z poleceń . Na razie od stycznia mamy 30 tys. zł

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska