Koronawirus Opolskie. ZUS zmienia zasady organizacji obsługi klientów

Edyta Hanszke
Edyta Hanszke
W związku z zaleceniem służb sanitarno-epidemiologicznych, by unikać dużych skupisk ludzi, również w salach obsługi klientów w ZUS nie powinno się gromadzić jednocześnie zbyt wiele osób - czytamy w komunikacie.

By nie narażać się na bliski kontakt z innymi osobami, w placówkach zakładu udostępniliśmy skrzynki z wyraźnym oznaczeniem, w których można zostawić dokumenty i wnioski - podaje Sebastian Szczurek, rzecznik prasowy ZUS województwa opolskiego.

- Takie kroki mają zapewnić maksymalne bezpieczeństwo klientom i pracownikom zakładu - argumentuje. - Prosimy mieszkańców regionu odwiedzających placówki ZUS, by stosowali się do sugestii pracowników sal obsługi klientów oraz respektowali oznakowania wytyczające „strefy bezpieczne”.

W dwa najbliższe poniedziałki, 16 i 23 marca, obsługa klientów we wszystkich placówkach ZUS w województwie opolskim będzie też skrócona z godziny 18:00 do godz. 15:00.

Paweł Szrot ostro o "Zielonej Granicy"."To porównanie jest uprawnione"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska
Dodaj ogłoszenie