Koronawirus Opolskie. ZUS zmienia zasady organizacji obsługi klientów

Edyta Hanszke
Edyta Hanszke
W związku z zaleceniem służb sanitarno-epidemiologicznych, by unikać dużych skupisk ludzi, również w salach obsługi klientów w ZUS nie powinno się gromadzić jednocześnie zbyt wiele osób - czytamy w komunikacie.

By nie narażać się na bliski kontakt z innymi osobami, w placówkach zakładu udostępniliśmy skrzynki z wyraźnym oznaczeniem, w których można zostawić dokumenty i wnioski - podaje Sebastian Szczurek, rzecznik prasowy ZUS województwa opolskiego.

- Takie kroki mają zapewnić maksymalne bezpieczeństwo klientom i pracownikom zakładu - argumentuje. - Prosimy mieszkańców regionu odwiedzających placówki ZUS, by stosowali się do sugestii pracowników sal obsługi klientów oraz respektowali oznakowania wytyczające „strefy bezpieczne”.

W dwa najbliższe poniedziałki, 16 i 23 marca, obsługa klientów we wszystkich placówkach ZUS w województwie opolskim będzie też skrócona z godziny 18:00 do godz. 15:00.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska