Targi nto - nowe

Opole > Hasło reklamowe miasta wyróżnione

Artur  Janowski
Hasło "Opole miasto bez granic" znalazło się wśród 10 najlepszych haseł reklamowych przygotowanych przez samorządy.

Opolskie hasło było głównym elementem kampanii reklamowej miasta w 2007 roku. Jego autorem jest wrocławska agencja reklamowa M deSign.

W ubiegłym roku na kampanię składało się 300 bilboardów, 35 plakatów na tyłach autobusów w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Informacje z hasłem "Opole miastem bez granic" pojawiały się także w internecie, a potem m.in. w TVN 24.

Hasła reklamowe samorządów oceniali eksperci miesięcznika Press, zajmującego się dziennikarstwem i reklamą.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska