Opole > Hasło reklamowe miasta wyróżnione

Artur  Janowski
Artur Janowski
Hasło "Opole miasto bez granic" znalazło się wśród 10 najlepszych haseł reklamowych przygotowanych przez samorządy.

Opolskie hasło było głównym elementem kampanii reklamowej miasta w 2007 roku. Jego autorem jest wrocławska agencja reklamowa M deSign.

W ubiegłym roku na kampanię składało się 300 bilboardów, 35 plakatów na tyłach autobusów w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Informacje z hasłem "Opole miastem bez granic" pojawiały się także w internecie, a potem m.in. w TVN 24.

Hasła reklamowe samorządów oceniali eksperci miesięcznika Press, zajmującego się dziennikarstwem i reklamą.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska