“Od kilku dni próbuję się dodzwonić do szpitala - pisze do nas Czytelniczka. - Mam grypę i chcę zrezygnować z jednej wizyty u specjalisty, a drugą przełożyć. Dzwonię na trzy różne numery, pod każdym przez 30 sekund informacja o godzinach i dniach pracy rejestracji, komunikat o nagrywaniu rozmów, chwila muzyki i podanie mojego miejsca w kolejce i znów muzyka. Zatem raz jestem 7 , raz 5, raz nawet 4, potem znowu 8 i tak przez trzy dni. W końcu sfrustrowana wchodzę na stronę WCM i widzę, że jest numer specjalnie przeznaczony dla osób rezygnujących z wizyty ! Od razu poprawia mi się humor. Dzwonię. Komunikat jak wyżej, ale bez info o nagrywaniu, muzyczka i ...’jesteś pierwsza w kolejce’.
Po prawie 10 minutach rezygnuję, bo jak można być przez 10 minut pierwszym w kolejce. W końcu mam to gdzieś, nie będę zwalniać miejsca, niech przepadnie, skoro WCM tak mi “podziękowało” za moje dobre chęci - złości się opolanka.
Chcesz odwołać wizytę w poradni WCM, a centrala nie odpowiada? Dzwoń pod 77 45 20 796
- Możemy tylko przeprosić za te kłopoty - mówi Adriana Mazurkiewicz-Fornalik, pełnomocnik dyrektora WCM ds. pacjentów. - Uruchamiamy nową centralę telefoniczną z systemem call center i stąd problemy, które zarówno nasi informatycy, jak i firma zewnętrzna na bieżąco rozwiązują. Poza tym pracownice rejestracji też dotknęła grypa i nie było pełnej obsługi. Jeżeli pacjenci nie mogą się dodzwonić na rejestrację, a chcą odwołać wizytę, to mogą dzwonić do mnie, pod numer 77 45 20 796 i przekazać swoje dane. Rejestratorka na pewno odzwoni i pomoże załatwić sprawę.
Przy okazji WCM informuje, że nie można zamienić się w kolejce do specjalisty z osobą z rodziny, która również jest do niego zapisana.
Nie pozwala na to NFZ. Zwolnione miejsce w kolejce zajmuje następna osoba z listy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?