Stanisław Krawiec rezygnuje z funkcji radnego

Radosław Dimitrow
Radosław Dimitrow
Stanisław Krawiec
Stanisław Krawiec Radosław Dimitrow
Rada gminy Strzelce Opolskie dokończy kadencję bez jednej osoby. W powiecie miały być zmiany, ale nie zostały przyjęte.

Stanisław Krawiec z PO, radny gminy zdecydował właśnie, że zrezygnuje z mandatu. To dlatego, że będzie zasiadał w radze nadzorczej spółki komunalnej, której właścicielem jest gmina Strzelce Opolskich. Łączenie obu stanowisk stanowiłoby konflikt interesów, dlatego radny musiał wybrać między tymi dwoma funkcjami.

- W poprzednich latach zasiadałem już w radzie nadzorczej komunalki - tłumaczy Krawiec. - Pomyślałem, że moje doświadczenie może się tam jeszcze przydać.

Radny przyznaje, że zmiana funkcji nie oznacza końca pracy w samorządzie.

- Być może będę kandydował do rady powiatu strzeleckiego - dodaje Stanisław Krawiec.

Tam z funkcji wiceprzewodniczącego rady próbował zrezygnować niedawno Jan Bogusz. Złożył rezygnację po tym, jak jego przeszłością zainteresował się IPN, który zauważył, że Bogusz w latach 70-tych był zarejestrowany w charakterze tajnego współpracownika. Radny tłumaczy, że wcześniej informował IPN o fakcie współpracy, a w całej sprawie czuje się niewinny. Uznał jednak, że do czasu jej wyjaśnienia powinien usunąć się na bok.

Koledzy z rady powiatu nie przyjęli jego rezygnacji - uznali, że ze względu na duże zaangażowanie w pracę na rzecz samorządu Jan Bogusz powinien dalej pełnić funkcję wiceprzewodniczącego rady.

Wideo

Komentarze 8

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Staszku! (Bo jesteśmy po imieniu)! Mam nadzieję,że nie dla diety (chyba ok 80zł większej), ale dla sprawy, o która tak walczyłeś 5 lat temu jeszcze jako szef Rady Nadzorczej PUKiM-u. Mam nadzieję, że sąsiedztwo Tadzia nie miało wpływu na Twoją decyzję. Powodzenia w walce o mandat w powiecie - pomyśl tylko, czy koniecznie z list Platformersów -  poniosą klęske w wyborach. Nawet tak mało reformowalne miasteczko jak Strzelce widzi u nich jedynie "parcie na szkło". Przejdź do swoich kolegów z lewej strony ( oczywiscie z sali obrad RM). Jako radny trochę stronowałeś ostatnio, ale mam nadzieję, że nie aż tak daleko, aby poprzeć, jak to mają w zamiarze w wyborach samorządowych Twoi partyjni koledzy - jaśnie nam panujacego.

Pozdrawiam  keriks.

E
Ewa

ZACZELO SIE:::::::UWAGA UWAGA:::::::ZACZELO SIE:::::DZIELA KORYTAMI I ZLOBAMI KTO SWOJ TEN LEPSZY NAWET OD FACHOWCA.WIEDZA SIE NIE LICZY .LEPSZE TO KUMOTERSTWO I KOLESIOSTWO...CIEKAWE KTO JESZCZE PRZED WYBORAMI DORWIE SIE DO KORYT I ZLOBOW.

s
sąsiad SZCZEPANEK
W dniu 23.08.2014 o 22:15, Gość napisał:

głupi? jak tak traktujesz ludzi ze swoim zdaniem to ten kraj dlatego tak wygląda jak wygląda..

Ten kraj tak wygląda poniewaz większość takich doorniów jak ty - NIE KUMA BAZY

G
Gość
W dniu 23.08.2014 o 21:09, sąsiad SZCZEPANEK napisał:

Ale ty hipek to gupi jesteś                                                                                                              Zbliżają się wybory i  na dwoje babka wróżyła a rada nadzorcza to pierdzenie w stołek za lepsza kase  i za nic nie robienie a ta cała ciężka robota charakteryzuje się tym że  nikt nikogo za nic nie rozlicza P.S. Fajnie robić dile z wierchuszką / najwyższą/  a i pazurki pana stasia  tak woostrzone prze pana cebulą  jakoś  coraz mniej drapią

głupi? jak tak traktujesz ludzi ze swoim zdaniem to ten kraj dlatego tak wygląda jak wygląda..

G
Gość
W dniu 23.08.2014 o 21:10, asdc napisał:

Niezniszczalny niezatapialny..Roszada przed wyborami bo PO nie ma juz najmniejszych szans a tak koryto ma szanse zachowac,Tak niestety moga postepowac tylko najgorsi.Byla kidys podobna sprawa z bylym burmistrzyna.widzicie juz kiedys chlal z tego koryta.Precz z tymi nie do zastapienia...glosy w wyborach oddawac tylko na mlodych np do 35 lat.stara sitwe niestety tylko my wyborcy mozemy wyorac z koryt..

Najlepiej oddawać głosy na młodych do 35 lat , z dużymi cycami i włosami pod pachami !!! Jeżeli takich nie ma to mogą być łysi , z małym sisiorkiem i do 17 lat w  2 klasie gimnazjum ! :D

a
asdc

Niezniszczalny niezatapialny..Roszada przed wyborami bo PO nie ma juz najmniejszych szans a tak koryto ma szanse zachowac,Tak niestety moga postepowac tylko najgorsi.Byla kidys podobna sprawa z bylym burmistrzyna.widzicie juz kiedys chlal z tego koryta.Precz z tymi nie do zastapienia...glosy w wyborach oddawac tylko na mlodych np do 35 lat.stara sitwe niestety tylko my wyborcy mozemy wyorac z koryt..

s
sąsiad SZCZEPANEK
W dniu 23.08.2014 o 20:45, hipek82 napisał:

Panie Staszku, nie wiem czy to dobry wybór. Ale jeżeli wybrał Pan zasiadanie w radzie nadzorczej "komunalki" to mam nadzieję że wpłynie pan na "+" działania tej instytucji. Od pewnego czasu niejednokrotnie miałem negatywny stosunek do tej firmy i nie tylko ja. Gdyby na rynku Strzeleckim działała inna firma o podobnym charakterze PUKiM dostałby jednego wielkiego kopa w d.... W każdym razie trzymam kciuki...... 

Ale ty hipek to gupi jesteś                                                                                                              Zbliżają się wybory i  na dwoje babka wróżyła a rada nadzorcza to pierdzenie w stołek za lepsza kase  i za nic nie robienie a ta cała ciężka robota charakteryzuje się tym że  nikt nikogo za nic nie rozlicza 

P.S. Fajnie robić dile z wierchuszką / najwyższą/  a i pazurki pana stasia  tak woostrzone prze pana cebulą  jakoś  coraz mniej drapią

h
hipek82

Panie Staszku, nie wiem czy to dobry wybór. Ale jeżeli wybrał Pan zasiadanie w radzie nadzorczej "komunalki" to mam nadzieję że wpłynie pan na "+" działania tej instytucji. Od pewnego czasu niejednokrotnie miałem negatywny stosunek do tej firmy i nie tylko ja. Gdyby na rynku Strzeleckim działała inna firma o podobnym charakterze PUKiM dostałby jednego wielkiego kopa w d.... 
W każdym razie trzymam kciuki......
 

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3