Od kiedy? - Myślimy o przyszłym roku - mówi Marek Baran, rzecznik Link4. - Chcemy sprzedawać je przez agentów i brokerów w I kwartale 2013. Planujemy też oferować je w sieciach handlowych. Idealna grupa docelowa dla ubezpieczeń małych i średnich firm to klienci Makro. Polisy komunikacyjne i mieszkaniowe dla indywidualnych klientów są już dostępne w Tesco a komunikacyjne w Makro.
Od kilku lat zaciera się, zarówno na świecie, jak i w Polsce, podział na firmy tylko directowe (przez telefon i internet) i tradycyjne. Obecnie ubezpieczyciele sprzedają polisy różnymi kanałami.
- Niezależnie, gdzie kupujemy polisę - u brokera, przez internet, czy telefon - to nadal to samo ubezpieczenie - przypomina Marcin Tarczyński, analityk z Polskiej Izby Ubezpieczeń. - Przed podpisaniem umowy zwracajmy uwagę przede wszystkim na zakres polisy. Gdy czegoś nie rozumiemy, pytajmy konsultanta.
Młodzi często pracują latem. Głównie bez umowy
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?