Uwaga! Nie wrzucaj zdjęć dzieci do internetu

Tomasz Kapica
Tomasz Kapica
Fotografie z pierwszej kąpieli, zdjęcia z plaży małych chłopczyków i dziewczynek - coraz częściej już nie tylko uwieczniamy radosne dla nas chwile, ale także dzielimy się nimi publikując je w sieci. Fundacja Dzieci Niczyje z agencją Publicis przygotowały kampanię pod hasłem "Pomyśl, zanim wrzucisz".

- W efekcie zdjęcie naszego ukochanego dziecka może trafić w ręce osób, o których wolelibyśmy nawet nie słyszeć albo wrócić po wielu latach wyszperane przez złośliwych kolegów, świecąc gołą pupą w najmniej odpowiednim momencie - informuje Marika Kierzkowska z agencji Publicis.

W ramach akcji wyjęte z internetu prawdziwe zdjęcia trafią za wycieraczkę samochodów, przypominając reklamy agencji towarzyskich. Ten szokujący kontekst ma zwrócić uwagę na problem. - Z którego większość Polaków w ogóle nie zdaje sobie sprawy - przyznaje psycholog społeczny, prof. Janusz Czapiński.

Więcej - czytaj poniedziałkowe wydanie Nowej Trybuny Opolskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska