Specjalista PR: prezydent Wiśniewski prowadzi ryzykowną kampanię wyborczą

Mirela Mazurkiewicz
Mirela Mazurkiewicz
Kto wizerunkowo jest największym wygranym kończącej się kampanii? Czy odpowiednio dobrany krawat albo marynarka mogą pomóc pokonać rywali? O tym w programie Gość nto.

- Prezydent Wiśniewski spotyka się z wyborcami, ale stara się pojawiać w tych miejscach, gdzie jest lubiany. Unika natomiast konfrontacji z bezpośrednimi konkurentami - diagnozuje Marek Nowak, specjalista ds. marketingu z firmy Illustro. - To ryzykowne i boleśnie przekonał się o tym swego czasu Bronisław Komorowski, który zastosował podobną strategię i przegrał wybory prezydenckie w kraju.

Polityczni rywale wytknęli urzędującemu prezydentowi m.in. to, że - jako jedyny - odmówił udziału w zaplanowanej debacie.

- Może powstać odczucie, że prezydent z jakiś powodów nie chce rozmawiać. To jest strategia. Prezydent Wiśniewski jest liderem i gra o to, żeby nie stracić. Ale to może zadziałać odwrotnie - mówi specjalista od PR. - Z drugiej strony jego kontrkandydaci finalnie też nie wzięli udziału w debacie i pokazali tym samym, że to prezydent dyktuje warunki.

Czy odpowiedni krawat albo marynarka mogą pomóc wygrać? Dlaczego kolor niebieski sprawia, że kandydaci zyskują w oczach wyborców?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska